onsdag 22 juli 2009

Woho internet igen & nu sitter jag på min egen dator, så nu har jag ä & ö.
Idag har det pissregnat hela dagen mer eller mindre. Var lite fint i morse, så då badade vi ngra timmar. Har helt ont i ögonen nu & ser helt jävla suddigt. Har nog kollat för mycket under vatten, haha..
Nu sitter jag i alla fall i "datarummet" på campingen & skriver. 1 timme & 45 minuter internet kvar. Ska spara lite denna gången & inte använda allt på en enda gång, som förra gången.
Vi ska sova på denna campingen en natt till & sen drar vi upp mot fårup tror jag & jambo campingen. Vi åker antagligen hem tidigt lördag-morgon. Så då har jag ju hela lördagkvällen hemma, perfect asså! Jag är bara jävligt irriterad över att jag inte tog med mig f-kortet i gbg, för isf hade jag kunnat komma hem tidigare. Vi ska ju lämna av Viktor i Tylösand, så hade jag haft det hade jag kommit hem muuuuuch faster. Men sånt är livet.
Tänkte lägga in lite bilder från resan & allt nu, men har inte lagt in dom på datorn än, så får fixa med det sen. Har tagit typ 400 bilder, jag är med på max 10 av dom eller något. Blir ju så när man håller i kameran & det trivs jag med.
Nej, nu ska jag ut & ta mig en cigg.
Skriver mer sen, eller ikväll typ :)
Puss babes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar