tisdag 21 juli 2009

Jag trooor att dom ar danskar. Rokte samtidigt som dom. Haha sotnosarna satte på ngn dansk ful javla musik. sott asså, mkt sott. Ne, imorn får jag fan snacka med dom... Kan ju inte hanga med tha family hela tiden for fan. Om 50 minuter typ dor internetet. Buhu. Då ska jag kolla på twilight igen. Jag ar seg men de kan vara varldens basta film. Love it.
Om det inte ar bra vader imorn hanger jag mig. Palla va har om det ar dåligt vader.. Ska fan steka imorn & bli lite javla brun så jag har ngt att skryta med nar jag kommer hem. Fan va jag skriver blogginlagg. Kul liv jag har. Ne, nu vill jag fan sova.
Astråkigt haaar, jag dor! Need 2 get a life. Kom ihåg det Anna! Kom ihåg.
Imorn ska jag kopa present till mamma med.. Hon fyller ar på torsdag. Lilla mamsen.
HAHA nu gick min babe omkring med en liten fjortis. Love it. haha, en cigg på det. SKÅÅÅL FOR FAEEEEN! Jag har cp trakigt.
Om nagra dagar ska vi till farup, typ som skara sommarland fast storre. Livet juu. Då ska det badas for fulla muggar. & aka grejer tills jag spyr. På tal om spy så lar min bro spy hela natten, han har svalt en halv bassang med klor. MUMS!
Nej for fan, nu orkar jag inte sitta har mer. Nu ska jag "hem". Ska roka & kissa forst bara.
Ska fan in imorn igen, oavsett priset. Usch jobbigt att man måste sitta 2 timmar :( Hatar det.
Men pussssss.
Saknar er, mest Moa & David <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar