onsdag 22 juli 2009

Såg ditt namn idag, ditt jävla namn. Klart som fan tårarna började rinna. You break me down. Jag hatar att du blev en så stor del av mig. Jag hatar att du överhuvudtaget kom in i mitt liv. Jag hatar att detta hindrar mig från att gå en enda jävla dag utan att må dåligt. Jag ber dig ännu en gång, snälla dra åt helvete. Lämna mig ifred för fan, för jag orkar fan inte att du studsar fram & tillbaka i mitt liv. Är nog dags att du väljer nu. In or out. Du ska då fan inte få såra mig mer. Jag ska fan vara starkare än att falla för dig igen.
Ska fan inte sitta inne & deppa ikväll. Ska ut & ha lite kul. Får leta upp ett gäng med lite gött folk, dricka öl på stranden typ. Behöver lite kul i mitt jävla liv nu. Jag vill hem nu, även om det är för nära dig.
Nu sticker jag, ska ut i solen. Kanske tar med mig dator & internet. Ska köpa cigg & en öl nu. Puss honeys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar