tisdag 21 juli 2009

Nu ar jag i Danmark & det ar typ dyrt med internet, fast inte har men ja. så kommer inte vara inne så mycket. Men nu sitter jag har i ett litet rum med massa annat folk och har ANTLIGEN mitt alskade internet. Dock ar det varldens segaste internet & jag pallar inte med det. Tar typ 5 min att ladda en sida ibland. Javligt irriterande!
Danmark ar ganska okej andå, vill hem som fan men har vant mig lite vid livet har. Vi ar på en ganska bra camping nu. Finns typ ett mini-badland & massa annat gott. OCH internet har kostar inte en miljon per minut.
Vi ar fyra pers i en husbil & alla går varandra på nerverna. Jag har panik på dom flesta av mina familjemedlemmar nu & mina rokstunder kommer allt oftare. Blev lite radd nar jag insåg att det var 18årsgrans på cigg i Danmark med, men har ar de ju då fan ingen som frågar efter leg. Så aslatt att få ut, plus att pappa erbjod sig att kopa ut ifall de krisade. Mhmm, det ar asbra ar det!
Ringde David en snabbis innan med. Åh vad jag saknar han. Forsokte ringa Moa med, men det ville sig då fan inte hur mycket jag an forsokte. Saknar henne med något så in i helvete. Fick sms av henne innan, då blev jag glad. All kontakt med Sverige gor mig lycklig. & jag som hatar Mullsjo annars, vill inget hellre an att vara dar. Ar inte ens hemma i helgen ju. Vill hem till min sang! Inte for att jag kommer anvanda den nar jag kommer hem heller, men skit i det.
2 timmar till vid internet, maste fixa msn! Maste fa David att springa hem!
Skriver lite mer sen.
Puss babes..

Btw, ETT STORT JAVLA GRATTIS TILL MATTIAS. 21 ÅR IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar