söndag 19 juli 2009

Nu är vi snart framme i Helsingborg där vi har planerat att stanna över natten, vi skulle egentligen åkt till Malmö, men blev för långt att åka nu på kvällen.. Hittils är allt bra, förutom att jag är så extremt röksugen hela tiden. Har rökt en halv cigg sen vi åkte. Mhm, great asså!
Dessutom dör min dator snart & även min mobil & elen funkar inte när man kör utan man måste vara inkopplad i sån elgrej som finns på campingar & eftersom vi inte sover på camping inatt suger mitt liv balle. Ska försöka hålla igång mobilen så länge som möjligt, kommer ju inte kunna ladda den innan Danmark & då spelar det ju ingen roll om den är laddad eller inte..
För dom som vill få tag på mig, förutom över internet får helt enkelt ta att ringa/smsa någon av mina föräldrar.. Ska försöka komma åt internet några gånger om dagen, & uppdatera både bloggen & typ bilddagboken, men vet inte hur lätt det kommer bli alla gånger..
Nu har jag bara 15% batteri kvar på datorn & det ska jag spara till senare.
Hörs imorn honeys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar