tisdag 21 juli 2009

Jag ar uttråkad. Sa javla uttråkad. Har inget vettigt att skriva. Moa ar bast som skriver med mig. Åh, snyggingar bakom mig. Danskar? Tyskar? Haha okeeeej den ena ar typ 15, men den andra ar snygg. Mhm, han roker. Ska fan fråga om eld sen. Aningen trakigt att campa, om det marks. Tralalalala. & aaaaav med horlurarna. Haha, jag tror att mina clips syns dar bak. Snyggt Anna, mycket snyggt. Ja, men det ar fint vader. Eller vad fan vet jag om det, jag sitter inne i ett litet rum. Hm den ena killen liknar en från Habo, vad fan heter han? Fast de gjorde han inte alls de. Dom va inte så javla snygga asså. Lite synd. HAHAHA, han gar som Jacob som gick i min klass. Spannbog! Waaaah nu var dom nara. ANNA SKA RAGGA FOR FULLT NU!

Moa & David ar bast.

Pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar