söndag 19 juli 2009

Imorgon åker jag. Ja, eller nu är det ju idag. Husbil till Danmark med familjen. En hel jävla vecka. Min mobil kommer inte fungera, & kommer ju bara ha internet då & då. Jag är så otroligt otaggad just nu. Väskan står fortfarande tom på golvet & gapar mot mig. Jag orkar inte packa. Gör det imorgon, i sista minuten & glömmer hälften som vanligt. Bara att låta paniken sprida sig. Trots att det ska bli skönt att slippa Mullsjö en vecka så är det som om jag skulle lämna något stort här. Vad? En vecka är ingenting, men jag vill verkligen inte åka. Det enda som kan pigga upp mig är att det förhoppningsvis inte pissregnar i Danmark. Bra väder, tack!
Nu ska jag sätta på någon kärleksfilm & gråta en skvätt för att sen dränka mig själv i slipknot tills jag somnar.
Puss & tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar