torsdag 17 september 2009

jävla tårar. rinn bara!

sitter med världens största klump i magen, med en extrem ångest. får kämpa för att tårarna inte ska börja rinna. det är inte världens grej, men det är det för mig. imorgon klockan 10.15 smäller det. då börjar helvetet på riktigt igen. denna gången tänker jag inte ens försöka kämpa emot tårarna. bara låt dom rinna, för helvete! hela jag skakar. plötsligt är det som att någon dragit för gardinerna, släckt alla lampor & fyllt rummet med en iskall vind. jag fryser sakta ihjäl.

nu ska jag på allvar städa mitt rum, så jag får tankarna på annat håll.
annars kommer jag att gå under!

5 kommentarer:

  1. jag har inte varit på bussen idag bara så du vet ;)

    SvaraRadera
  2. Du lipar för mycket. Omoget tycker vi andra. Alla här i Mullsjö skrattar bakom din rygg.

    SvaraRadera
  3. tack! jag köpte den på någon marknad ;)

    SvaraRadera