måndag 14 september 2009

bajs måndag.

idag var inte måndagen lika underbar som vanligt. resten av denna terminen kommer jag att vara ledig på måndagar, vilket är underbart. men idag fick jag släpa mig upp vid 05.00 ändå, för vid 08.00 hade jag matte c prov. skitkul! kom på igår att jag hade prov, så pluggade lite på kvällen, men tog 1½ timmes pluggande på morgonen med.
provet gick nog inte så bra. hade ju som sagt inte pluggat mer än på morgonen. men borde få g ändå.
efter provet drog jag & karin oss ner mot resecentrum, hon skulle till nässjö & jag skulle hem. vi kommer ner i lagom tid. men inga tåg står inne. vi går in & kollar & tågen går inte, bara ersättningsbussar. & jo, självklart har jag missat min. vi går bort, för vi ska kolla något & då ser jag 839an. så jag kom hem i alla fall, sen när jag har åkt smsar karin & säger att hennes går om en timme. great! jag älskar bussar & tåg ibland asså!
nu sitter jag hemma & ska väl snart dra mig upp till micke, om jag orkar. är helt stendöd...
puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar