lördag 29 augusti 2009

Stefans 20-års fest.

var hos stefan igår, han hade 20-års fest. va jävligt trevligt, träffade mycket kul folk & så. hade sjukt kul även om jag var nykter, (för jag är så damn good).. synd bara att det skulle bli som det blev i slutet. folk som spydde, slogs & hela jävla skiten. men fuckit, det mesta är nog glömt idag ändå. förutom aset som jag kommer hata tills den dagen jag dör!
fick ett ganska oväntat sms för någon timme sen. det kom som en liten chock. men jag är happy happy trots att mitt namn är uppskrivet på ngns bdb.
jag känner att jag är stört dryg & shit nu. ska krypa ner ännu längre under täcket & kolla på allt som tv har att erbjuda. vill inte ens kolla ut på skitvädret.
sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Fan va kul att du hade kul hos stefan gumman:D va orolig att du skulle ha tråkigt! Jag älskar verkligen DIG! du är underbar hjärtat<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. alltid kul med dig honey! jag älskar dig med, mest <33<3<3

    SvaraRadera