fredag 10 juli 2009

jag har vart förbannad hela kvällen nu. antingen skrikit eller gråtit. jag vet att jag inte borde ta åt mig, men det gjorde jag så in i helvete. tårarna brände som fan under ögonlocken när jag försökte gå därifrån. all min koncentration gick åt till att hålla all ilska inom mig. har gråtit i säkert en timme nu. av ilska, mest. ja, den kvällen gick åt helvete & det spårade ur satan. men det är ju inte så att jag inte ångrar det. skulle mer än gärna radera den kvällen ur mitt minne.
jag hade räknat med att få höra någon säga något om det. men det kom från fel person. orden passade inte i den munnen. jo tack jag vet vart fan det står!
jag hatar mullsjö så jävla mycket just nu.
& ja, fast jag inte känner dig så hatar jag dig!

2 kommentarer:

  1. Blev oxå förbannaddddddd! men orkar inte ta åt mig av såna idioter som inte har nått annat liv än att komentera andras! vi glömmer den kvällen gumman, sånt här händer alla! jag älskar dig!<3

    SvaraRadera
  2. han kan dra åt helvete. ja, nu skiter vi i det. vi är fan bäst, även om vi gör misstag! synd för dom att dom inte fattar de bara ;) jag älskar dig med hjärtat <3

    SvaraRadera